Thursday 15 December 2011

part 24 : Pelamin Tunang :) (episod 1)

huwaa...macam banyak je episod berkenaan tunang aku kan..hohooh...jadii korang layan jelaa gambar2 niee sampai muntah hijau hohohoho....


                                             nie pelamin tunang yang aku request kpd butik kak midah



                                                         
                                                                   pndangan dekat :)


                                                      lampu yg memikat hati ku...



                                            
huhuhu untuk tunang ini aku memilih tema oren dan pink :) tggu gambar2 lain yerk..sbb byak lgi gmbar belum ada..kat phtgrfer..yg akn aku kongsikan buat msa nie adalah gambar2 dari kamera abg-abg2 dan kamera aku huhuuh....mna tau dpat memberi idea pulak untuk korang nanti kan uhukss..



sekian ;)

No comments :

Post a Comment