Tuesday 13 December 2011

pArt 23 : Alhamdulillah

                                                                           


Alhamdulillah segala puji bagi Allah..kerana semua yang dirancangkan berjalan dengan lancar seperti yang aku inginkan..Walaupun sebelum tiba saat ini 10/12/2011 pelbagai dugaan yang muncul..sehinggakan aku berasa sungguh tertekan..hanya pada Allah aku memohon dipermudahkan segala urusan..Dan syukur...syukur sangat-sangat kerana masa yang dirancangkan berjalan baik..berkat dari doa ibu bapa ku...Maka berlansung la majlis pertunangan aku pada 10/12/2011 Alhamdulillah..



                                                        saat ini tgan ku keras hahaha



dan aku bersyukur juga kerana tudung,veil,bunga dan juga keronsang hasil tangan aku dapat disiapkan dan digunakan pada hari bahgia aku..Alhamdulillah...insyallah aku akan tnjukkan cara membuatnya dan updated gambar2 lain selepas ini....


sekian ;)

2 comments :