Wednesday 9 November 2011

pArt 18 : NervouS..

                                                                          aucakkk...


salam korang apa khbar..aku sihat2 sahaja...mengigil rasa tangan ini setelah sekian lama tidak menulis hehehhe...kesibukan diri dengan hal-hal dunia huhuuh....Nervous.. korang pernah tak rasa nervous?? mesti pernah kan..kan....Begitu la  situasi aku sekarang makin menjadi-jadi nervous aku....tidak tahu la
kenapa...hohohohoho...


 Simpton-simpton terjadinya perasaan nervous ini adalah disebabkan kita terlalu memikirkan sesuatu perkara yang akan kita lakukan hohooh...Sape ada tips untuk menghilangkan perasaan NERVOUS terlampau aku ini sudi-sudi lah berkongsi dengan aku...
                                                          
                                                             
huhhhh..terlalu banyak yang aku fikirkan disaat ini sehinggakan bermacam-macam lirik berkumandang di gelombang minda aku...betul ka...boleh ka...macam manakah....kah kah...hahahhaha...mereng sudah aku di buatnya....Jadi korang tunggu la nanti akan aku ceritakan lagi mengapa dan kenapa aku jadi sebegini rupa....

                                                                      
                                                                           
                                            
                                                           


sekian:)

No comments :

Post a Comment