Sunday, 28 October 2012

pART 47:Aku Terima NIkahNYa

Assalamualaikum...

Syukur ke hadrat illahi tanggal 6/10/2012 aku sah menjadi soarang isteri kepada Mohd Ibrahim..Allahamdullillah dengan 2 kali lafaz akhirnya ikatan kami sah..Disebabkan nervouse tersasul suami ku melafazkan aku terima nikahnya nur zahirah binti ya ya ya jadinya hahahaha...


                                                                  with my family...



               

Seperti yang pernah aku ceritakan dlu baju tk siap..jadi baju colour peach ini la yang aku rembat sebab sudah kesuntukan masa..Sepatutnya wrna kuning baju tema nikah aku dan baju family seperti di atas..tp tkpa la tiada rezeki aku..jadi colourful la...Di saat akhir pun aku diuji lagi pelamin yang aku request bukan seperti di atas tp aku redha je bila akak yang pasang pelamin tu cakap..kenapa muka tk puas hati..kalau ada yang tak puas hati cakap la tapi kalau kena bukak semula memang akak tak sanggup..korang bayangkan apa perasaan aku haritu..hanya allah sahaja mengetahui..Tapi dah pelbagai dugaan yang telah aku lalui aku diamkan sahaja dan layankan sahaja walaupun sedih..Sebab yang penting aku dah selamat Di ijab kabulkan....

Setiap yang berlaku itu ada hikmahnya..apa yang kita rancangkan tak semuanya terjadi kerana Allah dahMerancangkan Sesuatu yang lagi terbaik untuk kita :)



Sekian :)

No comments :

Post a Comment