Friday, 28 September 2012

pArt 45 : Bunga teLur

alalalala..sepeti mana yang pernah aku idam-idam kan..untuk majlis khawin banyak menda aku nak buat sendiri..tapi disebabkan masa tidak mengizikan tak semua benda aku dapat buat..

untuk majlis khawin aku nanti aku buat bunga telur untuk majlis akad nikah sebayak 150 pcs manakala untuk majlis resepsi sebanyak 300pcs iaitu untuk tetamu vip...kenduri aku tinggal lagi 7 hari lagi tapi aku masih belum siapakan bunga telur aku hohohohoho....



                                       warna dan design untuk majlis akad nikah belum sepenuhnya siap ;)



                                       untuk resepsi juga masih belum siap sepenuhnya :)


                                         



hohohoho walaupun masih tinggal beberapa hari je lagi aku masih lagi belum siapkan bunga telur aku hohoohoho

Dikesempatan ini juga aku ingin menjemput semua ke majlis perkhawinan aku 7/10/2012 di alamat no 219 blok 11 felda sebertak,28300 triang pahang..



sekian ;)

                                       

5 comments :

  1. same la kta, sume nk wt sendri...lg 7 ari j kenduri awk? klu sy cmni da menggeletar da tgn nk siapkn...huhu...harap awk dpt siapkn sumeny mnjelang ari perkahwinan nnt...:)

    ReplyDelete
  2. eh lg seminggu tu..mintak tolong org la dear..
    nti penat ;)

    btw, nti sy bertandang pun di sebertak ;)
    jemput dtg ye ;)

    ReplyDelete
  3. cahaya:hehehe tulaa buat keje last minit gini la gyanya hohoh
    cik susu: aah mmg dh mntak org tolong kluarga dan kwan2 semua pkat tlong hohohoh...ehhh yeke sapa diaa tu msti irah kenai..

    ReplyDelete
  4. Irah congrate!! Btw thanx ea jemput tp xdapat nk dtg.

    Nk bantuan pape mintak kat mas je.. Hehe

    ReplyDelete
  5. cik cura..tq yerk..heheh mmg kak mas orang kuat hohohooh

    ReplyDelete