Thursday, 12 July 2012

Part 42 : Pre Wedding ;)

Assalamualaikum..

 Di hari Khamis yang baik ini terasa ingin menulis dengan penuh semangat ..Tetiba terfikir masih banyak lagi persiapan yang belum setel untuk hari bahagia nanti..tapi apakah daya sememang nya sikap ku begini saban hari berganti hari tetapi sikap ku tidak pernah berubah-rubah,Sememang nya aku suka membuat kerja saat akhir heheheheh...Walaupun mak aku puas membebel terhadap anaknya ini tetapi anaknya ini sentiasa berkata releks la mak awai lagi heheheh...

Sebenarnya terlalu banyak perkara yang ini aku coretkan di dalam diari hidup ku ini seperti persiapa-persiapan yang telah dilakukan,percutian ke negara-negara jiran yang pernah aku kunjungi  bab kata semua la yang aku lalui kehidupan seharian..tetapi apakah daya semuanya masih tersimpan kemas di dalam draff kerana belum di coretkan sepenuhnya...

Alahai tersesat jalan aku ke LONDON pula berceritanya hehehe okey berbalik kepada taju PRE WEDDING aku telah lakukan pada 8/07/2012 hehehe maka sememang nya eksited la kan kan...untuk gambar pre wedding tema yang aku inginkan adalah tema KOBOI dan SWEET ahahha tapi tak berapa nak koboi la kan hahaha..Sebabnya sememang nya aku sangat sukakan kuda sejak di zaman sekolah lagi...Aku nak membeli tak mampu kot hahaha jadi masa zaman sekolah pertama kali aku naik kuda dirumah kawan aku,sebab ayah dia bela kuda..siap dua ekor lagi tu..Mula-mula ingat dia tipu aku last-last dia kata kalau tak percaya ikut dia tidur ke rumah dia bila cuti nanti..so aku apa lagi exsited la kan..Jadi selepas tamat sekolah untuk melepas kan gian aku,aku akan pergi la menunggang kuda di tempat-tempat nya murah gitu ;)

Maka untuk pre wedding aku, nak menaiki kuda dengan memakai skirt gitu hahaha so baru nampak sweetnya kan..Nasib la en.Tunang setuju walaupun pada mulanya dia takut hahaha tapi setelah otaknya dicuci dengan aku jadi semuanya menjadi boleh untuk insan tersayang kan hahahaha..So untuk PRE WEDDING aku tetap mengambil jurukamera semasa tunang juga setelah service bagaikan nak rak aku dengan en tunang mengambil keputusan mengambil kak izan dan suami juga kerana dia tetap terbaik bagi kami malah untuk wedding juga mengambil mereka..dan ternyata keputusan kami itu adalah tepat :) .Sebenarnya gambar belum siap di edit sebab aku nak buat story book juga seperti tunang tapi aku mintak juga gambar dari kak izan kerana nak upload hehehe..Disebabkan kak izan juga belajar make up aku mengambilnya juga makeup untuk pre wedding ...ternyata services nya memang terbaik :) nak tahu harga korang bolehkan mesej dia..nie fb link beliau kak izan

 So nie diantara beberapa keping gambar semasa pre wedding aku :)

                                                           heheheheh nak mengorat ke kuda ;)


                                 

                                                     
                                                                 ;)




                                                            

                                          
                                           
                                                        

                                         
                                         
                                         
                                       

                                        

Photo by : Zz Photographic
Mua by : Zz Photographic
Lokasi : Tasik Titiwangsa
Pakaian By : Koleksi Sendiri


ini sahaja sebahagian gambar dari pre wedding Cik rara dan Cik Ruru yang dikongsikan heheheh nanti banyak-banyak kang muntah pink pulak ahhaha

Sekian ;)

4 comments :

  1. bestnya wat pre wedding...MG dl x wat pon sbb x sempat...si suami lak dok jauh dulu :)

    ReplyDelete
  2. Hheheh MG kita buat suka2 jee niee....ala pas kwin pun boleh kan lau nk buat lgi best tak tbatas dah..nie time pre wedding nie kena la ada batas-batasnya..

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya! moga dipermudahkan urusan nnti ye. tahniah! ;D

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya jugak akk ;)tq akk ;)

    ReplyDelete