Tuesday, 3 January 2012

Part 30 : Deco Bilik

masa tunang hari tu bilik aku hanya hias biasa je..yela pelamin dah buat..tapi bak kata mak aku hias la jugak bilik bagi nampak cantik nanti orang nak keluar masuk bilik tu takkn nak nampak sepah je lak..hohooho...disebabkan tema aku pink dan oren..maka mak aku pun membeli cadar berwarna pink+oren yang snagat cantik bagi aku laaa..lau korang aku tak tahu la..huuhuh....

                                                  rupa cadar..sila abaikan orang pink itu hhuuh

untuk menanmbahkan seri cadar tu aku beli bantal-bantal kecik tu sebanyak 4 biji beli kat mydin shja murah tau hehehe..sarung bantal tu mak aku yang buat heheheh...jadi aku hanya beli kain jela...hohohooh....hiasan bunga-bunga dalam bilik jugak mak aku yang ubah...syukur dapat mak yang serba serbi boleh ini hehehhe...


                                            
                                         suka tgok bunga dan kerusi yg mak aku letak kat situ hohoo ;)



sekian ;)

4 comments :

  1. Cantik betul handmade veil tu.. Kreatif!.. Tahniah..

    ReplyDelete
  2. thanks sis..tdung tu pun inpirasi tgok tdung kina pkai msa akad nikah dia..

    ReplyDelete
  3. suka cadar tu!!:)

    btw dh link n folo;)

    ReplyDelete
  4. TQ cik susu kita pun suka jgk cdar plihan mak kita tuu hehehe..okeyy i follow u..

    ReplyDelete