Wednesday, 12 October 2011

parT 1 : PerasMian

Di mulakan dengan lafaz mulia ini,(Bismillahirrahmanirrahim)jadi dengan rasminya blog aku ini terhasil juga.Setelah sekian lama aku pendam dan tangguhkan..aku masih baru jadi masih banyak yang aku perlu berlajar untuk memperbaiki lagi penulisan aku di blog ini..blog ini adalah perjalanan kehidupan aku sebagai hamba allah dimuka bumi sesungguhnya mana yang baik adalah dari allah dan segala kekurangan itu adalah dari diri ku sendiri..Sebenarnya dari dulu lagi aku suka menulis akan tetapi luahan rasa aku akan aku coretkan di dalam diari aku dan di simpan kemas di bawah tilam tanpa pengetahuan sesiapa hehehe..Akan tetapi tidak semua perkara yang akan aku coretkan di sini kerana masih ada beberapa perkara yang terlalu peribadi yang aku rasa biarlah ia rahsia hidup aku,cuma di sini akan aku coretkan perkara yang boleh memberi pengajaran dan teladan terhadap orang lain supaya korang tidak akan menjadi seperi aku bab kata perpatah yang baik jadikan teladan yang tidak jadikan pengajaran

sekian, ini sahaja mukadimah permulaan blog aku :) jumpa lagi

No comments :

Post a Comment